دیزل ژنراتور

هوبارت صنعت بزرگترین هلدینگ صنایع موتوری و الکتریکی

دیزل ژنراتور

هوبارت صنعت بزرگترین هلدینگ صنایع موتوری و الکتریکی

  • ۰
  • ۰

دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور ترکیبی از موتور دیزلی، ژنراتور و انواع ملخحات فرعی از قبیل شاسی، اطاقک پوشاننده جهت محافظت و کاهش صدا یهنی کانوپی یا کنوپی، سیستم‌های کنترل برق ، قطع کننده‌های اضطراری مدار، سیستم مولد گرمایشی، سیستم استارت اتوماتیک و غیره است.
 دیزل ژنراتور به منظور تولید برق یا جریان الکتریسیته استفاده می‌شود. هدف از این ترکیب برای ما تولید الکتریسیته یا همان برق از سوخت دیزلی (گازوئیل) است. یعنی این دستگاه نیروی مکانیکی حاصل از سوخت دیزل توسط موتور دیزلی را به ژنراتور انتقال داده و در خروجی جریان برق را به سیستم ارائه می کند.

دیزل ژنراتور آکبند
دلیل اول برای خرید یک دیزل ژنراتور نو یا آک، این است که ضمانت تولیدکننده را به همراه خواهد داشت. شرایط این ضمانت می تواند بسیار گوناگون باشد، اما بسته به کاربرد مورد نظر از ژنراتور و یا موتور، معمولاً بین یک الی دو سال تعیین و ارائه می گردد.
 با این حال، این ضمانت­ به بهای افزایش قیمت ارائه می ­گردد و معمولاً بسته به زمان ساخت و تولیدکننده، ممکن است زمان انتظار طولانی یا دسترسی (موجودی) محدود، باعث شود که نسبتا زمان طولانی ­تری برای خرید آن صرف می شود، به ویژه در هنگام خرید دیزل ژنراتورهای با ظرفیت بالاتر. برای شرکت­هایی که زمان کافی برای انتظار دارند و واقعاً به امنیت یک یا دو ساله­ ی ضمانت نیاز دارند، دیزل ژنراتور آکبند می­تواند بهترین گزینه باشد. مشابه هر دستگاه صنعتی دیگر، لازم است به سادگی همه ی مزایا و معایب وضعیت خاص خود را سبک و سنگین کنید تا بتوانید بهترین گزینه را برای نیاز خود تعیین نمایید.

اجزای دیزل ژنراتور

اجزای اصلی یک دیزل ژنراتور را می توان به صورت شکل زیر دسته بندی کرد: 
موتور ژنراتور 
دینام(ژنراتور)
سیستم سوخت رسانی (مخزن دیزل ژنراتور)
سیستم های خنک کننده و اگزوز 
سیستم های روانکاری 
کنترل پنل 
قاب یا شاسی دیزل ژنراتور